Always On, das ist der Social Media-Etat für Coca-Cola. Jeden zweiten Tag entwickeln wir neuen Contet für die Walls und Feeds von Facebook und Co. Es entstehen Postings mit tagesaktuellem Anlass, kleine Spiele oder einfach Unterhaltung — damit die Marke auch online permanent Präsenz zeigt.
Das gesamte Material wurde selbst fotografiert oder gefilmt und in Photoshop bzw. After Effects bearbeitet.
– für Ogilvy Berlin, Teamarbeit
Uff! Tough puzzle! Screenshot when it’s solved – and then drink up! Happy #PuzzleDay. #TasteTheFeeling
Ahh, easy does it. Great taste awaits. Here’s to a great, relaxing moment with a #CokeLight #TasteTheFeeling
All eyes and ears on the #EurovisionFinal? Stop the GIF and see what our Coke Oracle predicts #TasteTheFeeling
It’s pop – pop – #popcornDay! Time for your favorite movie and an icecold #Coke. #TasteTheFeeling
For a great start in the new year, keep your HomeWORK-LIFE BALANCE steady. With a tasty #Coke ? #TasteTheFeeling
It’s picnic month! Time to grab your #Coke and hit the road! Post a pic of your favourite #picnicspot and become part of our picnic GIF next week. #TasteTheFeeling
Whatever the summer brings in heat, we will always find a way to cool down your #Coke #TasteTheFeeling
So much taste in every drop. #TasteTheFeeling
© 2024 Christoph Hubrich | Impressum